Bunkókról

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ezt szívjuk most

Budapest szmogtérképe

Utolsó kommentek:

19. Az elvtelen ember - Második rész

2013.03.02. 02:08 Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn

Orange Order nem azért szerepel itt, mert bunkó.

 

Orange.jpg 

Orange Order simán elvtelen, normális vitára képtelen ember.

 

Orange Order és blogja már szerepeltek nálunk nem is olyan rég. Nincsen ebben semmi kivetni való, blogunk névadója is több posztnak volt már főszereplője. Bár ha egy kicsit jobban is megnézzük, miért jött létre ez a blog, és milyen tartalommal töltöm meg bejegyzésről bejegyzésre, akkor lehet nem is olyan profán dolog, ha valaki rendszeresen megjelenik itt, bár a megjelenést kizárólag magának köszönheti. 

Előző alkalommal azt állítottam Orange Orderről, hogy egy elvtelen ember, nézőpontját és véleményét kizárólag egy párt iránti hűség határozza meg. Feltételezem, ha az a bizonyos párt holnap bejelentené egy sajtótájékoztatón, hogy 2x2=5, Orange Order vígan posztolná, hogy lám: Fröcsög az ellenzék a matematika oktatási reform ellen.

Az előző bejegyzésben nyomon követhető, a kommentelők hogyan zúzzák érvekkel porrá Orange Order állításait. Megfigyelhető, hogy a biztosítékot majd mindenkinél az alábbi hozzászólás verte ki.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.02.11. 21:31:02

@nincs_itt: Személyeskedés, sértegetés, tipikus.

@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...: Nem, leszartam konkrétan a tandíjat. Azt akartam, hogy az MSZP kapjon egy oldalast.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ez nem elvtelenség, ez párthűség.

 

Nézzük az előzményeket:

nincs_itt 2013.02.11. 16:55:24

@OrangeOrder: Ja és még valami, a Fidesz igenes akarjon megfelelni MINDENKINEK, mert ahogy mondani szoktam, csinálja úgy a dolgát, hogy gondolkodnia se kellejen a zeccségsugarúnak, hova tegye a zixet...

Az előző bejegyzésemben pont ezt a témát boncolgattam. A képviselő mindenkiért dolgozzon, írtam le ott is. Orange Order szerint ez tipikus személyeskedés, sértegetés.

 

@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...: Nem, leszartam konkrétan a tandíjat. Azt akartam, hogy az MSZP kapjon egy oldalast.

Világos, tiszta, egyenes beszéd. Ha az MSZP azt mondja, 2x2=4, akkor egyből szajkózni kell, hogy nem annyi, népszavaztatni kell és tüntetni ellene.

Szemet is szúrt a dolog egyből.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn ·http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.11. 20:51:57

@OrangeOrder

"Igen, természetesen a tandíj ellen szavaztam, hogy az MSZP orra alá borsot tudjak törni. Hosszú távon bejött."
- Legalább hallgatnál! Ennyire elvtelen nem lehetsz!

Azt is írhattam volna, ha már buta vagy és kikiabálod, legalább a hátadra ne írd fel.

Erre válaszolta nekem, hogy:

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ez nem elvtelenség, ez párthűség.

Kedves Orange Order!

Kapaszkodj meg! Az a politika, melyet a favorizált pártod folytat, egy elvtelen politika. Lassan nem hogy 5 év, de 5 hét távlatából is homlokegyenest ellentmond a párt önmagának. Mindig mindent a pillanatnyi érdeküknek rendelnek alá, sokszor olyan értékeket tagadva meg, taposva a sárba, amelyekért a nyolcvanas évek végén a pártod 99,72%-os eredménnyel demokratikusan megválasztott elnöke a nyolcvanas évek végén még a rendőri vegzálást is magára vállalta.

orbanviktor1988.jpeg

Bár lehet ő már akkor is csupán az az ember volt, aki nem a diktatúra ellen harcolt, csupán a művelői ellen?

A diktatúra olyan politikai rendszer, ahol az állami főhatalom (a kormányzati hatalom) forrása nem a népakarat.

A diktatúra valamely személynek vagy csoportnak az állam törvényeit figyelmen kívül hagyó, erőszakszervezetekre támaszkodó, kivételes törvényekkel szentesített korlátlan hatalma.

 

Kedves Orange Order!

Aki ennyire vakon követ egy ilyen elvtelen pártot, az maga is elvtelen. Bár abban igazat adok neked: Az elvtelenséged jelen esetben valóban párthűség. Vigyázz! Mert ez más pártok esetében jellemzően nem igaz.

 

Innentől kezdve kiemelt figyelmet szenteltem a pártjához hűséges Orange Order blogjának, ha időm engedte, kommenteltem is.

Mások is.

Orange Order nehezen viselte a hirtelen jött népszerűségnövekedését, posztjainak az állítását általában se perc alatt tényekkel cáfoltuk, álláspontjának az ellentettjét pár mondatban azonnal hitelesen megérveltük. 

Azóta nem lehet ott kommentelni.

Bíztam benne, hogy ez csak egy technikai malőr, hogy egy futó szeszély, esetleg csak a moderálási elveit vizsgálja felül, így izgatottan vártam, mi lesz. Bevallom, megtetszett a blogja, és mivel meggyőződésem szerint a politikai palettának nem ugyanazon térfelén vannak a számunkra fontos eszmék és emberek, kiemelten fontosnak tartottam, hogy folyamatosan lássam egy olyan ember álláspontját, aki egy számomra teljesen vállalhatatlan politikát folytató párt feltétlen híve, és vitáinkban meggyőzzem őt arról, hogy ne ezt a pártot kövesse.

Egyszer csak az addig eléggé termékeny blogon megszűntek az új bejegyzések, nem született több új poszt. Gondoltam valami nagyobb, komolyabb dologba vágta a fejszéjét, amihez időigényes kutatómunka párosul (én is próbálkoztam már ilyesmivel) és emiatt nincs ideje közben posztolni.

Mivel kommenteket írt, ezért az egyik blogon kissé provokatív stílusban rákérdeztem, mikor lehet újra kommentelni. Íme a válasz:

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.03.01. 13:57:44

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Sajnálom, de nem vagyok rátok kíváncsiak. A Mandineren is szépen kiikszeltem mindenkit, aki idegesített :)

Blogolni meg szinte okafogyottá vált az utóbbi időben, van már Tutiblog, Együtt 2008, MNO meg a többi. Most végre visszavonulhatok, ünnepelni a jövő évi győzelmet.

Ezek szerint az Orange Order blognak vége.

 

Orange Order vége.jpg

 

Kedves Orange Order!

Köszönöm eddigi posztjaidat, élvezd a pihenést, és kellemes ünneplést! Őszintén bízom benne, hogy jövő évben lesz győztes. 

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz Vélemény Tolerancia OrangeOrder Elvtelen

A bejegyzés trackback címe:

https://darazskarcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr605111781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása