Bunkókról

Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ezt szívjuk most

Budapest szmogtérképe

Utolsó kommentek:

27. Nem anonim Lencsés István feljelent?

2013.07.16. 21:56 Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn

Előzőleg levezettem, hogy Lencsés István miért buta. Időközben megtudtam, hogy már egy blog (lencsespityu.blog.hu) is foglalkozik a Lencsés-jelenséggel. 

Lássuk tehát, miért jelentett engem fel Lencsés István. Aki nem anonim!

Miután bebizonyítottam, hogy Nem Anonim Lencsés István buta, a vonatkozó posztot belinkeltem a Morgás joga blog vonatkozó posztjához. Sejtettem, hogy ezzel átlépem Nem Anonim Lencsés István ingerküszöbét. Nem csalódtam.

Nem szeretném, ha a Nem Anonim Lencsés István okkal mondhatná rám (persze ettől még mondja majd), hogy nem pontosan idézem, ezért most VÁLTOZTATÁS NÉLKÜL idézem a hozzám intézett mondandóját.

Lencsés István 2013.07.16. 10:06:53


@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: A tények azok amiket én írok . A blog miatt meg te is fel vagy jelentve . 

 

 

Válaszoltam:

 Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn ·http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.16. 16:27:23

@Lencsés István

Jelentsél fel Pistike, te nem anonim!

Nagy hírverést csapok majd a nyilvános tárgyalásnak, ahol végre ország-világ meg fogja tudni ki vagy te nem anonim buta ember.
Mellesleg az is ki fog derülni, hogy amiket írsz, azoknak a dolgoknak tényekhez semmi köze. 

Ezután olyan válasz jött, hogy félelmemben majdnem bokán fostam magamat.

Lencsés István 2013.07.16. 19:55:59

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Már megtörtént a feljelentés . Nem vagyok " .... Pistike .... " , azaz tanulj meg olvasni . Aki ismer tudja hogy jó vagyok , a többi ismeretlen , illetve anonim véleménye meg nem érdekel , pláne hogy a te véleményed például hazugság . Az fog kiderülni , hogy a lehető leghamarabb be lesz tiltva az anoniman való írás is . 

Csak halkan kérdezem: Ha nem érdekel a magamfajta anonimok véleménye, akkor miért jelentesz fel Pistám? Tudtad egyébként, hogy a vélemény (még) szabad?

Még szerencse, hogy leendő cellatársam lerántja a leplet Nem Anonim Lencsés István ellenem szőtt ádáz tervéről:

Lencsés István­ · http://lencsespityu.blog.hu/ 2013.07.16. 20:53:36

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: neki a feljelentés annyit tesz, hogy megírta a góógölnek, hogy te bizony használtad a nevét. nem tudom, ez hogy kapcsolódik bármihez, de jobb ha félsz, a góógöl személyesen fog téged jól szájbaregulázni.

én várom, hogy elmenjen a rendőrségre is feljelentést tenni, az lenne az igazi kabaré, de félek azt nem lépi meg :( így arról a muriról lemaradunk. 

Kedves Nem Anonim Lencsés István! Röviden NyALdkI NALI!

Olyan buta vagy, hogy ha rád bízták volna a Tudás Fájának gyümölcsét, akkor ma nem Évát kárhoztatnánk a Paradicsomból való kiűzetésünkért, hanem téged okolnának a fa kiszáradásáért.

 

BONUS:

Lencsés István és családja csodálják a felkelő napot:

Napsütés.jpg

4 komment

Címkék: bunkó Vélemény Buta Hülye Lencsés Vendégbunkó Morgás Morgás joga Majom Érvtelen Lencsés István

A bejegyzés trackback címe:

https://darazskarcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr595408767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lencsés lstván 2013.07.20. 05:49:18

Ti fosva anonim hazudozók ! Megírtam a góglnek . Mert én csak akkor írok ha nálam van az igaz .

morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.21. 16:58:40

vajon valaha valaki meg tudja magyarázni , hogy miért kell minden egyes írásjel előtt egy karakternyi helyet kihagyni ?

Bereznay A. 2013.08.05. 17:43:16

@morgás joga mindenkit megillet:

Egyszerű. Valahol tárolnia kell a tényeket, amik neki – mint tudjuk – vannak. Ott csinál helyet nekik.
süti beállítások módosítása