Bunkókról

Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ezt szívjuk most

Budapest szmogtérképe

Utolsó kommentek:

48. Tiszteletet a magyaroknak!

2014.05.12. 22:31 Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn

Tiszteletet a magyaroknak! - hirdeti úton-útfélen az állampárt kormányzó párt kampányplakátja, mit is üzenünk Brüsszelnek. Vaskos program, jól jelzi a regnáló kormány európai értékekkel szemben tanúsított bumfordiságát, a diplomáciai finomságok iránt tanúsított teljes érzéketlenségét értékrendekről vallott filozófiáját.

 

Tisztelet a magyaroknak 2.jpg

 

Rengeteg mém született az ominózus plakátból, szokásomtól eltérően most nem fogok közöttük tallózni, talán majd máskor. Mindössze azon gondolkoztam el, mi történne, ha Brüsszel visszaüzenne: Egyetértünk! Tiszteletet a magyaroknak! 

 

 

A magyarok megérdemlik Európától a tiszteletet. Nem azért, mert Hunor és Magor a Szíriusztól idáig üldözték a Csodaszarvast, még csak azért sem, mert eleink 150 éven át védték Európát a törökkel szemben.  A tisztelet nem azért jár, mert magyarok vagyunk, nem azért, mert az autóink jelzése H, és azért sem, mert az országunk nemzetközi előhívó száma 36.

Európától és Európának a tisztelet azért jár, mert elfogadtuk és magunkénak valljuk Európa értékeit, az európai értékek mentén cselekszünk, célkitűzéseink nem irányulnak az európai vívmányok degradálására, és még retorikai eszközökkel sem vívunk harcot ezen értékek, célkitűzések ellen.

Milyen alapon követelünk Európától tiszteletet, mikor törvénykezésünkkel sorozatosan szembemegyünk Európa értékeivel?

Milyen alapon követelünk Európától tiszteletet, mikor intézkedésinkkel sorozatosan negligáljuk Európa értékeit?

Milyen alapon követelünk Európától tiszteletet, mikor egyre intoleránsabbak vagyunk más európaiakkal szemben?

 

Vajon mennyire tiszteli polgárait az a kormány, mely törvénybe iktatta az elesettek kizsákmányolását?

Vajon mennyire tiszteli szavazóit az a párt, mely egy újságírói kérdésre válaszként annyit tud csak odavetni: "Csak"?

Vajon mennyi tiszteletet érdemel egy olyan képviselő, aki miután kezet emelt gyermekei anyjára, választóinak és az országnak a szemébe hazudva próbálta bagatellizálni az ügyet?

Vajon mennyire tisztelik polgártársaikat azok az emberek, akik a jogerős ítélet kivárása helyett az ellenérdekelt felet felrúgnák, mint a szemetet?

Mennyi tiszteletet érdemel az a kormány, amely ha kell utólag igazítja a törvényeket hozzá cselekedeteihez?

Mennyi tiszteletet érdemel az a párt, mely képviselői egy vagyonnyilatkozatot sem tudnak valósághűen kitölteni?

Mennyi tiszteletet érdemel az a polgármester, aki súlyos közpénzek felett diszponál, de nem hajlandó hihetetlen mértékű vagyonosodásával  a polgárai felé elszámolni?

Mennyi tiszteletet érdemel az az ember, aki egy másik ember elpusztítására, megalázására, kirekesztésére uszít?

 

 

Az üzenget Brüsszelnek tiszteletről a magyaroknak, ki saját maga sem tiszteli őket?

 

 

 

400 komment

Címkék: Európa Parlament Kampány Érték Képviselő Politikus Tisztelet

A bejegyzés trackback címe:

https://darazskarcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr406156683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:29:22

@shwarcz bácsi:
"Kuruc ezredes · polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:06:43
@shwarcz bácsi:
Ki kormányozza Magyarországot? A Fidesz, vagy egyetlen kormányképes alternatívája, az MSZP-SZDSZ?"

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:30:18

@Sztavrosz_:
Miért, hogy hívták a KDNP-t korábban?
Egyébként nem fáj, sőt, tökre bírom, hogy ennyire basszák a libsi csőrötöket. :)

Pan Modry 2014.05.13. 19:30:47

@makro67:
Ne idegeskedj, koltozz el es gyozdd meg rola a csaladodat, barataidat, nincs ertelme olyan orszagban elni ahol a gyerekeid versenyhatranyba lesznek kesobb.

Szar volt az mszp, szar a fidesz, neked meg egy eleted van, elj olyan helyen ahol kevesbe szivjak a veredet.

Pan Modry 2014.05.13. 19:32:15

@Kuruc ezredes:
A mostani fidesz alternativaja egy sokkal sikeresebben kormanyzo fidesz is lehetne, de mivel a fidesz szavazok kifejezetten tamogatjak a fideszmutyikat ezert erre keves az esely.

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.13. 19:32:19

@Kuruc ezredes: Mocskos elnyomó diktatúra résztvevői, működtetői voltak mindíg is. Ez a baj. a legaljasabb Monarchiákban vastagon benne volt a kezük a férgeknek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:33:44

@Pan Modry:
Csak azok az országok 2009-ben is sokkal jobb helyzetben voltak a 2009-es Magyarországnál.
Ehhez képest 2010 óta a főbb gazdasági mutatók legtöbbjében javultunk a 2002-10 közti időszakhoz képest, ráadásul csomó nekem nagyon tetsző dolgokkal huzigálta meg a drága Fidesz az atlantista oroszlán bajszát, aztán valahogy mindig nyert. :)
Megértem, hogy fáj nektek. Tessék szépen választásokon megbuktatni őket akkor!

A magyar focit meg nyugodtan fikázzátok továbbra is, ez végre tuti meghozza majd a remélt nagy-nagy politikai sikert! ;)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:35:08

@Pan Modry:
Ja igen, hát ebben tökre egyetértek. A Fidesz tényleg lehetne még sokkal jobb a Fidesznél. Elméletileg ez teljesen helytálló.
Köszi a kioktatást, de majd mi eldöntjük, mit és hogy kérünk számon a saját pártunkon, inkább a tiéddel foglalkozz!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:36:08

@Sztavrosz_:
Nem szeretem ezt a proli, ostoba zsidózást. Tessék szépen mindig konkrétan megfogalmazni, ha valami problémád van a zsidóság viselkedésével.

Sztavrosz_ (törölt) 2014.05.13. 19:37:57

@Kuruc ezredes: A szegregáció nem túl előremutató viselkedési forma, amennyiben a túlélés az ember célja.

polgári kór 2014.05.13. 19:39:57

@makro67: A 2010es választásomat a fideszre igazolta a 2. Orbán kormány, sokkal jobban teljesjtett, mint előtte a ballib koalíció, aki 2010ben és most az egyetlen alternatíva volt.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 19:40:14

@Sztavrosz_:
Ez az állítás igaz lenne vajon erre az etnikumra is?
Szegregálnak, ennek ellenére elég régóta léteznek.

polgári kór 2014.05.13. 19:41:17

@makro67: "A vörös elqrást váltotta a narancsos, cseberből vederbe."

Örömmel hallom, hogy ezek szerint a Jobbikot választottad! Támogatni kell az ifjú tehetségeket!

makro67 (törölt) 2014.05.13. 19:44:41

@Blogger Géza:

Ezt nem átfutni kell, hanem áttanulmányozni. Nagyjából 2-3 nap, s akkor beszélhetünk róla.

Amit pedig fentebb írt, az feketén-fehéren nem igaz.Idézem Tóth G. Csabát: " Ám mindehhez azt is hozzá kell tenni, hogy bár a vesztesek összesen 2,5 millióan, a nyertesek pedig 1,7 millióan vannak, előbbiek éves adóemelkedése (75 ezer forint), jócskán elmarad az utóbbiak adócsökkenésétől (364 ezer forint)."

De egyébként nincs különösebb értelme ebbe belemenni. Hiszen vannak más egzaktabb makrogazdasági mutatók.

Azok alapján pedig a konklúzió hótiszta: az elmúlt 4 év gazdasági teljesítménye botrányos.

Pan Modry 2014.05.13. 19:45:11

@Kuruc ezredes:
Ez azert nem igy van, mert nemcsak a fidesz szavazok fizetnek adot es az o penzuket is rosszul hasznalja fel a fidesz.
Raadasul ez a szamonkeres a reszetekrol rosszul mukodik, merthe jobban mukodne akkor jobbak lennenek a versenykepessegi mutatok is.

Sot, ha akar a fociban sikeres lenne amit a fidesz csinal sok penzbol, akkor lehetne magyarorszagnak drukkolni a vb n, vagy legalabb nem kene azt hallgatni a pisont pityutol hogy az iksz jo eredmeny gibraltar ellen az u 19 ben.

polgári kór 2014.05.13. 19:45:54

@makro67: A magyar választók a saját zsebük ellen szavaztak, ki hallott már ilyet?

makro67 (törölt) 2014.05.13. 19:46:52

@polgári kór:

Drága, édes, kedves, aranyos, Polgári Ökör Kór!

Hát fenti kijelentésed sem talált, látod sublóthülye vagy újfent!

De miért hirdeted ezt nyilvánosan?

Pan Modry 2014.05.13. 19:47:06

@makro67:
Szerintem az szja csokkentese es egykulcsosutasa a keves jo fidesz dontes egyike.
Az pedig szoci hazugsag hogy aki ezzel rosszul jart az azok miatt van akik jol jartak vele.

Pan Modry 2014.05.13. 19:48:14

@polgári kór:
A szlovak valasztok jobban keresnek mint a magyar valasztok, a magyar valasztok erre szavaznak 2006 ota.

makro67 (törölt) 2014.05.13. 19:50:07

@polgári kór:

Drága, kedves, aranyos Polgári Ökör Kór!

Kopernikusz előtt mindenki a Ptolemaiosz geocentrikus világképét - vagyis azt, hogy a nap forog a föld körül - vallotta igaznak.

Szerinted tévedtek? Hmmm...? Pedig sokan voltak. Úgyszólván mindenki.

Mi ebből a tanulság? Ha valamit sokan támogatnak, az nem feltétlenül helyes, nem feltétlenül igaz, és nem okvetlenül jelenti a kiutat a mocsárból, amiben most a haza történetesen benne van.

Verstehen?

polgári kór 2014.05.13. 19:50:38

@Pan Modry: Jaja, ott már akkor dübörgött az 1kulcsos.

polgári kór 2014.05.13. 19:51:15

@makro67: És ki vezeti ki a mocsárból a hazát?

Netuddki. 2014.05.13. 19:52:34

@polgári kór: Igen? Ennyi telik tőled? Maszopozol? Libsizel? Hát a jó qrva anyád maszopos libsi faszfej!

Netuddki. 2014.05.13. 19:53:58

@polgári kór: Ja és balfaszkám! 7.-e előtt milyen nicknév alatt túrtad az orbánod farát?

"polgári kór 0 bejegyzést írt és 160 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2014.05.07. óta tag."

makro67 (törölt) 2014.05.13. 19:54:51

@Pan Modry:

Kedves Pan Modry!

Szerintem nem volt helyes, az évszázad válságában különösen nem. Egy csomó szakmai okom van rá hogy miért, de már annyit írtam, hogy nincs kedvem bontogatni.

Érvelés helyett ezért inkább mos állítok: nem ismerek olyan mértékadó közgazdászt nálunk, aki helyeselné az egykulcsost.

Azon fura helyzet van ez ügyben, hogy pártállástól függetlenül mindenki hibának tartja a bevezetését.

De hátha Ön tud valamit, amit mi nem. Kíváncsian várom.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 19:55:10

@Kuruc ezredes:

Antinacionalista retorika. - Tehát Adenauer, Brandt, Weizsäcker mind németgyűlölő volt?

polgári kór 2014.05.13. 19:55:55

@kovi1970: Na, azért nem kell besírni

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 19:56:39

@Benjamin Eisenberger:

"A magyargyülőlők nem magyarok. Attol hogy valaki magyarul beszél még nem lesz magyar! Azt ki kell érdemelni!!"

- Ki dönti el, ki érdemli ki?

Pan Modry 2014.05.13. 20:00:24

@polgári kór:
Az evykulcsossal semmi baj nincs, massal van problema a fidesznel.

rasztaszív 2014.05.13. 20:00:45

@Pan Modry: az autópályahálózat kiépítése miatt talán nem is kell hogy mentegetőzzenek(miféle beteges gondolkodás ezt várni...?).amikor eltagadod az autópályák jelentőségét azzal kapcsolatban,hogy a gazdaságunk valahogy még megáll a lábán,éppen a fideszt támogatod abban,amit csinál,vagyis hogy maguknak tulajdonítsanak olyan eredményeket,amikhez alig van közük.
korrupció pedig most is van - éppen csak a beruházások estek vissza.pedig mindenki jobban jár,ha inkább ilyenekből nyerészkedik az,aki úgyis csak nyerészkedni akar.

Pan Modry 2014.05.13. 20:01:31

@makro67:
Lehet nem tokeletes az egykulcsos, de jobb mint a korabbi ahol mar az is nagy kulccsal adozott aki havi szaros ezer eurot keresett.

Pan Modry 2014.05.13. 20:03:02

@rasztaszív:
En nem tamogatom a fideszt. Autopalyakat epiteni hasznos, autopalyat epiteni a nemet ar haromszorosaert buncselekmeny!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 20:06:34

@Blogger Géza:

A minimálbér bruttója 28 ezerrel, nettója 6 ezerrel lett több az elmúlt négy évben. Elég lett volna ennyit leírni Géza. Ez egy komoly eredmény, hiszen emelkedett, miközben lett adócsökkentés. Hiszen Viktor 2010-ben még a Kálmán Olga előtt is kimondta, hogy lesz. Igaz, jóformán azóta nem lehet neki spontán kérdéseket feltenni, de a tisztelet, az tisztelet.

Pan Modry 2014.05.13. 20:08:38

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Szerintem az nem volt realis hogy a minimalberesek nem fizettek szja t. Ami az szja rendszerrel tortent a keves jo fidesz dontes egyike.

polgári kór 2014.05.13. 20:09:16

@rasztaszív: Ahhoz képest, hogy korrupció most is van, csak a beruházások estek vissza, minden makroadat javulóban van, és még állami bevásárlásra is fussa!

Pan Modry 2014.05.13. 20:10:56

@polgári kór:
A baltikumnak es az osszes tobbi visegradi orszagnak jobbak a makroadatai osszessegeben mint magyarorszagnak 2010 ota.

polgári kór 2014.05.13. 20:12:57

@Pan Modry: Magunkhoz mérten vannak javulóban a makroadatok, hogy jönnek ide a 40%-ra eladósodott, de eladósodó, sokkal nagyobb arányú aktív foglalkoztatottal rendelkező gazdaságok?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:13:11

@Pan Modry:
Aha, mondom, biztosan nem a te dolgod eldönteni, hogy a fideszszavazók miképpen kérjék számon megelőlegezett bizalmukat a Fideszen.
Egyébként tuti lehet jobban csinálni a Fidesznél, csak eddig még senkinek sem sikerült itthon.

A magyar U19-es válogatottat pedig jelenleg nem a Fidesz, hanem az MLSZ igazgatja, amelynek vezetősége meglehetősen ambivalens viszont ápol a Fidesszel.
Ha a fiatalok relatív eredménytelenségével van bajod, azért nyugodtan bíráld őket, abban viszont gondolom egyetértesz, hogy a Fidesz törvénymódosításaival 2010 óta sokkal stabilabb háttér van a magyar sportélet mögött, mint az MSZP-SZDSZ korszakában.

A felnőtt szlovák csapat mennyit is játszott amúgy Gibraltárral?

Pan Modry 2014.05.13. 20:18:28

@Kuruc ezredes:
Sikerult mar masnak jobban csinalnia, peldaul az elso fidesz kormanynak. A mai napig nosztalgiaval gondolok arra vissza hogy milyen jo erzes volt egy a regioban sikeres orszag allampolgaranak lenni.

Untermensch4 2014.05.13. 20:18:55

eu-jogharmonizáció témakörében mindkét oldal fanatikusainak figyelmébe ajánlanám hogy ha jól emlékszem a 6/1980 (I.25)évm-kpm rendelet visszavonása azután helyette tragikusan hosszú ideig helyette semmiféle kormányrendelet/hatályos akármi megalkotása pont jól mutatja "elmútnyócév" és "mostaninyócév" sejthalmazék eu-jogharmonizációs képességeit. a jelenség kapcsán kialakult káosz miatt mindkét bandát mélyen megvetem.
@Narancskommunista: "@Kuruc ezredes:"-nek egyrészt rendkívül jó humora van, másrészt jól rávilágított arra a tragikomikus helyzetre hogy egy 2018-as jobbik-kormány létrejöttéhez kb annyi erőfeszítést kell tennie a nevezett párt vezérkarának hogy nem beszélnek hülyeségeket, a túl látványosan hülyéket kiszelektálják az aktivistáik közül és a jobb közbiztonságon kívül (ami összköltség szempontjából nem is feltétlenül kerül többe a mostani helyzetnél és még jogszabály-módosítás sem kell hozzá), mindössze egyszerűbb adórendszert ígérnek (ha összegszerűen nem is kevesebbet, már azzal sok szavazatot kapnak). ez nem a jobbik rendkívüli politikai teljesítményétől van így, elég hogy a konkurencia a maga pártfüggetlenül belterjes módján zuhanórepülésben közelíti az indiai parlamentarizmus dimenzióit fotelkalandor.blog.hu/2014/01/12/az_igazi_rendszervaltas_indiaban_bevezetes_kelet-europaiaknak_az_indiai_belpolitikaba

Pan Modry 2014.05.13. 20:20:44

@polgári kór:
Ugy hogy ok a referencia, peldaul a baltikumban vagy a tobbi visegradi orszagban a kormany sokkal komolyabban vette hogY a versenyszfera allaspiaca felporogjon, addig a fidesz kozmunkaba kuldi az embereket bohockodni.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:21:59

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Nem németgyűlölők, de igazi atlantista kollaborátorok mind. Nagyon örülök, hogy áldásos tevékenységüknek hála a mai Németországban elsöprő szellemi irányzattá vált a nemzeti önfeladás, de Magyarországnak nem szánom ugyanezt a sorsot, mert a magyarokat szeretem, míg a németeket nem.

polgári kór 2014.05.13. 20:25:30

@Pan Modry: 'peldaul a baltikumban vagy a tobbi visegradi orszagban a kormany sokkal komolyabban vette hogY a versenyszfera allaspiaca felporogjon'

Ezek ilyen mondások, ilyen mindenkinek van vagy 100.

Azzal együtt Mo-n a versenyszféra nincs rosszabb állapotban mint 2010-ben, a közmunka bónusz, ha tetszik az adózók valamit kapnak a segélyért cserébe.

Bár 2010ben lett volna a versenyszféra olyan állapotban, mint 2006ban.

Ezzel együtt csak azt tudom mondani, hogy nem más országok, hanem a komcsik az alternatíva. A fidesz azért volt 2000ben jobb, mert jobb állapotban vette át az országot, nem azért mert okosabb döntéseket hozott.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:28:32

@Nyekenyóka:
Aha, te meg kopasz.

@Pan Modry:
Nekem sokkal jobban tetszik ez a négy évük. Ezerszer bátrabbak és szemtelenebbek, mint akkor, de teljesen felesleges az almát a körtével hasonlítani. Más világ- és belpolitikai helyzet volt 1998-ban és 2010-ben.

@Untermensch4:
Micsoda szerencse, hogy a Jobbik sosem tudja majd kiseprűzni soraiból az idiótákat.

Pan Modry 2014.05.13. 20:28:52

@polgári kór:
A fidesz jobb allapotba vette at az orszagot es viszonylag jol kormanyoztak!
2010 ben az orszag nem volt jo allapotba, de a fidesz erre ratett egy lapattal a szar kormanyzasaval.

Egyebkent az elso fidesz kormanyba olyan nevek voltak mint chikan meg jarai, a mostani kormanynevsor onmagaban is komoly szanalom.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 20:28:56

@Narancskommunista:

Azért azt tegyük hozzá, eddig szinte egyedül a DK beszélt az EU választás kapcsán európai dolgokról.

Pl EEÁ

Pan Modry 2014.05.13. 20:34:09

@Kuruc ezredes:
Szerintem nem batrabbak, inkabb gyavabbak, a szemtelenseg meg nem erdem. Es sajnos az eredmenyek sem jonnek, magxarorszag regios sereghajto, akkoriban pedig nem volt az.

polgári kór 2014.05.13. 20:35:31

@Pan Modry: '2010 ben az orszag nem volt jo allapotba, de a fidesz erre ratett egy lapattal a szar kormanyzasaval.'

Ez adatokkal nem igazán támasztható alá.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 20:37:53

@Kuruc ezredes:

"nekem nagyon tetsző dolgokkal huzigálta meg a drága Fidesz az atlantista oroszlán bajszát, aztán valahogy mindig nyert."

- Az országban a fejlesztések közel 95%-a EU pénzből valósult meg az elmúlt években.
- Az EU átmenetileg felfüggesztette a kifizetéseket Hazánk részére.

- Hadd ne gratuláljak az ízlésedhez.

rasztaszív 2014.05.13. 20:37:55

@Pan Modry: épült már olcsóbb is,drágább is.itt,ezt kell megvizsgálni,mi mennyibe került,aztán lehet feljelentést tenni.aki lopott,azt meg kell büntetni.de egyelőre az a helyzet,hogy amikor végre megépült valami,ami tényleg fontos az országnak,akkor csak a fikázás megy.

Pan Modry 2014.05.13. 20:38:13

@polgári kór:
De igen, magyarorszag rosszabbul teljesit mint a visegradiak es a baltikum.
Pontosan mint a szocik idejen.

polgári kór 2014.05.13. 20:40:01

@Pan Modry: Ne fussuk újra ezeket a köröket szerintem.

rasztaszív 2014.05.13. 20:41:53

@polgári kór: a javuló makroadatokhoz van némi köze azoknak az ipari beruházásoknak,amiket jórészt az autópálya-hálózatnak köszönhetünk.de nem várom,hogy belásd - bele is pusztulnál.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.05.13. 20:44:45

@Pan Modry:

Én azt vallom, ha az állam minimális bért határoz meg, akkor az legyen adómentes.

Pan Modry 2014.05.13. 20:48:15

@rasztaszív:
Igen, ha valami fontos akkor sem akarom a piaci ar haromszorosaert megvenni, de ha szerinted ez nem problema keress meg ha lakast vagy kocsit veszel, barmit eladok neked a piaci ar haromszorosaert, en boldog leszek a peofit miatt, es te is, ahogy az autopalyak miatt az vagy.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:48:15

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Nem tartok rá igényt, köszi. :)
Többek között ez is nagyon tetszik a Fideszben.

Esetleg szavazzátok le, és akkor lehet majd máshogy csinálni.

polgári kór 2014.05.13. 20:49:10

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

'Én azt vallom, ha az állam minimális bért határoz meg, akkor az legyen adómentes.'

Nem ördögtől való gondolat, de azért sok visszaélést okozott a gyakorlatban. Ma sokkal kevesebb a mininmálbéres mint amikor megérte annak lenni.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:49:13

@Pan Modry:
Csomó olyan dolgot vettek el a Művelt Nyugattól, amit az sosem gondolt volna, és nem tudott ellene tenni semmit. Ezerszer bátrabbak, mint 1998-2002 között.

rasztaszív 2014.05.13. 20:51:09

@Pan Modry: ha be tudnád bizonyítani ezt a háromszoros ár dolgot,életed végéig megélhetnél a sikerdíjból.

Pan Modry 2014.05.13. 20:51:13

@Kuruc ezredes:
Mit vettek el? Ha jol emlekszem max Andorratol hat pontot nagy nehezen.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 20:54:53

@Pan Modry:
Manyup, IMF-beleszólás a költségvetésbe, Magyar Nemzeti Bank, Alkotmány, Heti Hetek.
Képzeld, ma már annyi se jön össze ezeknek a Művelt Nyugatiaknak, hogy megmondják a törvényesen megválasztott magyar kormánynak, milyen emlékművet emelhet Budapest frekventált közterén.

Pan Modry 2014.05.13. 20:59:19

@Kuruc ezredes:
De hisz ezek lenyegtelen dolgok, igazabol engem nem erdekel hol milyen szobrot huznak fel, max annak nem orulok hogy kozpenzbol megy, de ezek marginalis koltsegek.
Sajnos a gazdasagban sikertelenek, na ez az ami erdekel, sajnos nincsenek eredmenyek, pedig aztan rolam nem lehet azt mondani hogy ezt azert mondom mert mszp szdsz szimpatizans vagyok.

Pan Modry 2014.05.13. 21:04:31

@polgári kór:
Hetihetes, eleinte annak ellenere hogy akkoriban jonak tartottam a fidesz kormanyt oket is viccesnek talaltam, de kb 2001 ota atmentek tomor szanalomba, kb azota nem is nezem.

Pan Modry 2014.05.13. 21:21:01

@Nyekenyóka:
Szanalmas, kb annyira mint amikor schmitt pal kacerkodott a gondolattal.
Remelem bp ert Tarlos Javor csata lesz, mindketto vallalhato figura, ha azt a kriplit inditja a baloldal akit legutobb horvath vagy mi a neve, akkor egyertelmuen tarlost javaslom.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 21:46:50

@Pan Modry:
Ez megintcsak relatív, de abban gondolom te is egyetértesz, hogy az MSZP-SZDSZhez képest a Fidesz nagyságrendekkel jobb gazdasági eredményeket produkált az elmúlt 4 évben.
Ajánlom összehasonlításra továbbra is:
Államadósság
Költségvetési hiány
Jegybanki alapkamat
Infláció

Pan Modry 2014.05.13. 21:57:25

@Kuruc ezredes:
Ezek valoban jobbak mint gyurcsany alatt, sot a mostani mszp ben is nagyobb a downside mint az upside risk.
Viszont attol hogy az mszp nel hobb valaki az meg edeskeves a regios versenybe. Ez a hasonlitgatss olyan mint amikor a 14 eves buta ubul megint megbukik a 6. Osztalyban es azzal vedekezik hogy cigany jozsi is megbukott megint az otodikben pedig o mar 16 eves.
Felnottkorukra mindketto csoro luzer lesz, esetleg bortontoltelek.
Jelen esetben a fidesz a buta ubul, jozsi meg az mszp.
A masodik leghulyebbnek lenni nem erdem, az utolso 10 evben a regio legszarabb kormanya az mszp szdsz volt, sajnos a mostani fidesz kormany nalam holtversenybe kaczinsky kormannysl a masodik legszarabb. Ez a teljesitmeny nekem messze nem eleg!

húzzad neki shakespeare 2014.05.13. 22:04:58

Ennek a sok Fidesz-csőcseléknek csertifikátja van arról, hogy ilyen hülye, vagy csak röfögnek mint a húzott disznó?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.13. 22:06:45

@Pan Modry:
Nézd, valahol megértelek, hiszen soha nem szabad hátradőlni, hogy ennél jobb teljesítményt nem lehet nyújtani. Azt ugyanakkor te is elismered, hogy a Fidesznél nincs jobban teljesítő kormányképes alakulat hazánkban, és valószínűleg nem is lesz.
Gondolom azon sincs köztünk vita, hogy az első fideszes kormányzás alatti büszkélkedésed a magyar gazdaság jó teljesítményére az MSZP-SZDSZ 2002-10 közti totális dilettantizmusa miatt szűnt meg.
2010-ben a Fidesz pedig olyan kül- és belpolitikai helyzetben volt, hogy teljesen más alapokon kezdett bele a kormányzásba. Neked ez nyilván nem tetszik, mert a jelenleg még számottevő, de már korántsem egyeduralkodó neolib-atlantista paradigma híve vagy. A Fidesz viszont nem az, így nem az az elsőszámú célja, hogy rögtön és azonnal minél nagyobb GDP-növekedést érjen el. Sokkal inkább az volt, hogy megtörje a multik gazdasági-politikai uralmát. Ez fényes sikerrel zárult. Jelenleg messze kisebb hatalmuk van itthon, mint 1990-2010 közt bármikor.
Mi itt két külön dologról beszélünk.

shwarcz bácsi 2014.05.13. 22:32:14

@Kuruc ezredes: elképesztő ez a hülyeségcunami amit itt az este folyamán összehordtál. mikor zár a pártközpont, vagy ma home office on vagy?

makro67 (törölt) 2014.05.14. 09:18:36

@Kuruc ezredes:

"Fidesznél nincs jobban teljesítő kormányképes alakulat hazánkban, és valószínűleg nem is lesz."

Jéééé! Ilyen állat is van.

Nocsak miheztartás végett: ha 2010-ben a kormányrudat Orbán helyett Bálám Szamara kapja meg, akkor ma a haza jobban állna.

Tudniillik ez utóbbi - azon kívül, hogy lelegeli a cserepes virágot - nem okozott volna károkat.

Világos?

Narancskommunista (törölt) 2014.05.14. 10:34:14

@Kuruc ezredes:
"Az általatok európai értékeknek tekintett maszlag földrajzilag valójában atlantista "érték". Tőlem hívhatjuk akkor annak, mert ez pontosabb megfogalmazás, de a köznapilag használt terminológia az európai. "

És honnan tudod milyen értékeket képviselek? Nem, öreg, én elsősorban magyar értékeket képviselek, másodsorban európait, annak pedig, hogy kire szavazok, ehhez semmi köze. De nem vagyok skizó, szóval ne szólíts többesszámban légyszi.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.14. 10:35:00

@Kuruc ezredes:
De ha magyarokra mondod, hogy magyargyűlölő, az nem kicsit abszurd.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.14. 10:41:34

@Kuruc ezredes:
Pl. a gazdasági növekedést benchmarkhoz veted össze, vagy úgy simán? Mert pl. 2009-ben szinte mindenütt nagy mínuszok voltak Európában, most viszont jó pár országban komoly növekedés van, nálunk meg 0 körüli. Az eladósodottságba ugye belekalkulálod a 12 évig gyűlő manyup vagyont, ami addig hiány növelő, az elmúlt 4 évben hiány csökkentő tétel volt? Az inflációnál szintén más országokat, illetve az egyszeri rezsicsökkentést? Még sorolhatnám... A nálad műveltebb újkomcsi prolik nem dicsekednek az elmúlt 4 év számaival, hanem arról kamuznak, hogy strukturális átalakítások voltak, amik a következő 4 évre hoznak majd eredményt.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.14. 10:43:19

@Kuruc ezredes:
Mérhetetlenül ostoba vagy, rengeteg olyan szót használsz, ami azt sem tudod mit jelent (pl. neolib, atlantista).

Narancskommunista (törölt) 2014.05.14. 10:46:38

Egyébként visszatérve a magyargyűlölőre, én Orbánékra mondanám a cselekedeteik alapján, ha nem lennének magyarok, viszont sajnos mivel ők is magyarok, ezért értelmezhetetlen a magyar gyűlölet ebben a kontextusban.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:10:36

@makro67:
Ezzel szemben a Fidesznek egyetlenegy kormányképes alternatívája van a valóságban, az pedig az MSZP-SZDSZ. Na most náluk a Fidesz sokkal jobb számokat produkál.
Mondjuk ez nem nehéz, mert Bálám szamarának is menne.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:14:54

@Narancskommunista:
A kommentjeidből tudom levonni ezt a következtetést.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:15:44

@Narancskommunista:
Kétségtelenül, még a kicsi jelzőt se használnám. Ezek az arcok tényleg abszurdak.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:17:54

@Narancskommunista:
Aha, bele.
Ha bármit beleszámolok, akkor is bárhogy jobb lesz az MSZP-SZDSZ nyolc événél. Ez mondjuk tényleg nem egy komoly teljesítmény, mert annál vszeg csakis jobbat lehet produkálni.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:23:21

@Narancskommunista:
Atlantista: A germán gyökerű észak-atlanti államokhoz húzó, őket ajnározó és példának tekintő nyugatbarát politikai erő, amely "saját"(?) nemzete felé megvetéssel és lekezeléssel fordul.

Neolib: A főként ezekben az államokban székelő multinacionális nagyvállalatok üzleti érdekeit és tevékenységét mindig mindenben a legapróbb gátlások és kételyek nélkül kiszolgáló kollaboráns.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.14. 22:24:39

@Narancskommunista:
Csak nyugodtan. Én erre meg is kérnélek, mert 25-én választások, és meg kell nyomjuk még a kampányt. Kell a sok fideszes voks, és én még a Jobbiknak is örülnék a második helyen. :)

Untermensch4 2014.05.15. 08:14:12

@Kuruc ezredes: "Micsoda szerencse, hogy a Jobbik sosem tudja majd kiseprűzni soraiból az idiótákat. "
az optimális megoldás az "idióták" (mivel még nem definiáltuk teljesen, használjuk ezt a homályos megnevezést jobb híján) hasznosítása lenne. mármint országos és nem pártszempontból való hasznosítása. ha erre képesnek bizonyul a jobbik akkor azt "piros pont"-nak tekintem. főleg mivel a kiseprűzés azt eredményezné hogy erodáló konkurenciát vagy neadjisten magyarellenes pártok sorait erősíthetnék az illetők.
megnéztem egy db "tiszteletet a magyaroknak" plakátot. a szavazóknak szóló marketing.

belekotty 2014.05.15. 14:36:24

@Kuruc ezredes: Egyelőre a mszp-szdsz 8 év alatt 8 ezer milliárddal nőt az adósság, de 15 százalékot a GDP.
Most 8 ezer milliárddal nőtt az adósság és csak 2 százalékot a GDP.
Ez nem jobb az emeszpé-szdsznél.

Blogger Géza 2014.05.15. 16:43:13

@makro67: Mondom, ha semmi adóváltozás nem lett volna, többség akkor is több adót fizetne, mivel emelkedik a bére. Ha ezt nem látod be, akkor nagyon buta vagy. Innentől ennyit ér az egész marhaság. De az 1-2 gyerekesek többsége még ezzel a torz módszerrel is jobban járt, tehát belátható, hogy igazat írtam.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.15. 16:52:27

@Kuruc ezredes:
Hmm, a neolib nem a neoliberális rövidítése? Akkor hogyan képviselheti konkrét nemzetiségű multik érdekeit, ha ez egy általánosan elnevezett eszmerendszer?

Narancskommunista (törölt) 2014.05.15. 16:53:12

@Kuruc ezredes:
Büszkélkedj, hogy a szavazatoddal is rombolod Magyarországot, te "hazafi".

Narancskommunista (törölt) 2014.05.15. 16:54:24

@Kuruc ezredes:
Milyen következtetést? Azt hogy ha nem pártolom a komcsi nézeteiket, akkor biztos a másik oldallal vagyok? Pl. az nem tűnt fel, hogy a DK-t ugyanúgy rühellem, mint a Fidesz-t, de egyébként az MSZP-t is majdnem ennyire?

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.15. 20:46:54

@belekotty:
A régió legkisebb gazdasági növekedése mellé sikerült párosítanotok a legnagyobb eladósítást. Még saját magatok szerint is elkúrtátok, nem kicsit, nagyon!
A Fidesz kormányzása a GDP-arányos államadósság érdemileg stagnál, a gazdasági növekedés közepes. Ez minden tekintetben jobb a ti nyolc éveteknél, kedves balliberális embertársam.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.15. 20:47:58

@Narancskommunista:
Ez jogos kérdés, csak ne nekem tedd fel. Bajnai Gordonnak, esetleg Bauer Tamásnak, Horn Gábornak, Braun Róbertnek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.05.15. 20:49:00

@Narancskommunista:
Valamiért mégis a Fidesz ellen uszítasz a blogoszférában, tevékenységeddel tehát akarattal vagy akaratlanul, de az MSZP-SZDSZ visszajöttét szolgálod.

Narancskommunista (törölt) 2014.05.26. 13:43:59

@Kuruc ezredes:
Mert szerinted szó nélkül tűrnöm kellene, hogy a komcsik ezúttal narancsos színekben rabolják szét hazámat?

2014.11.12. 11:23:40

Bocsika, de idetévedtem ... (ide is :) )

Nem értem, mi a baj a magyarság iránti tisztelettel, csókolom. Minden népnek kijár a tisztelet, vagy tán nem ezt vallod, libernyák koma? Orbánnak és a sleppjének ofkorsz hogy nem jár, de tudod mit: NEKED, meg a többi magyartaposónak DOLGOZIK AZZAL, hogy összemossa a fejedben önmagát és a magyarságot, essék már le végre ...

Tán két tételes és pontos lista sem ártana egymás mellett, hogy mi az, ami nem méltó a tiszteletre ebben az országban, s mi az, ami igen, lehet, hogy mindegyik hazai "szekértáborban" kissé világosabbá válhatna minden ... Mert hogy akadt elég disznóság a -antalli-zorbáni rendszereken kívül is, csak arról, ugyi, nem beszéltetek se a benti, se a kinti népeknek ilyen szívesen ... elég, ha csak a mindenféle maffiákról, olajügyekről, meg a gazdaság, az ipar szétveréséről, minden fontosabb dolog azonnali eladásáról, megszüntetéséről beszélek, amit a maiak azzal folytatnak csak, amit az elődök meghagytak nekik ...

Semmivel nem vagyunk, - mi, akik talán nemcsak papíron hordozzuk a nép nevét, amelyről ezt az országot elnevezték, - rosszabbak senkinél, vagy ez a szép libbancs tanítás mireánk már nem érvényes?

Beteg dolog ez, a magyarok, mint történelmi nép és nemzet folyamatos taposása, bántása, megalázása, és kívánom is neked, hogy soha nagyobb szellemi és lelki élményed ennél ne legyen, függetlenül attól, hogy te vagy én mit csinálnánk együtt, vagy külön-külön a valóságban orbiékkal, ha egy párhuzamos univerzumban véletlenül a kezünkbe kerülnének.

Beetted mélyen már te is a parasztvakítást, hogy orbány a "magyar", a "nemzeti", meg a "keresztény, holott UGYANAZOK fütyülnek a tánca koreográfiálásához, akik az előzőekéhez is.

S tovább eteted ezzel a népet, de azért gondolj arra is közben, hogy az antiorbánista gyakorlat, és a magyarellenesség hangulatának közös szítása az ilyen kampányokra ráugrással, már a te felelősséged is, és ha egyszer az életben ténylleg nem vált ki majd töhögést vagy visítozást, ha a magyarság szégyenérzet nélkül nézhet végig önmagán,

s nem kérik tőle számon a "demokráciát" meg a "sajtószabadságot" azok, akik azt kizárólag a haszon és a hatalom megszerzése, az ellenvélemények elhallgattatása, és a saját maguk propagandisztikus fényezése érdekében tesznek úgy, mintha gyakorolnák.

Ne tegyetek már úgy, mintha kizárólag a cigányhitlerrel volna bajotok, mikor ordít rólatok, hogy nem vele van. Ő csak egy eszköz, akit pontosan az eszköz szerepére állítottak oda, ahol most van, már onnantól kezdve, hogy vezérszerepbe jutva elkezdte szétszalámizni a szélsőliberális eredeti fityeszt, mivel tartói közölték vele, hogy be kell töltenie valakinek az űrt, a szétmorzsolódó madöf helyén, és erre őt szemelték ki.

Mert milyen érdekes, hogy az ő egykori "pálfordulásának" szakirodalma és háttérkutatása nem tölt ma meg egész könyvtárakat, mint az 1990 utáni magyar közélet egyik legmeghatározóbb eseménye, hát nem csudi izgalmas?

Annak meg, aki az elején azzal a fergetegesen frappáns kitétellel poénkodik, hogy a kalandozókkal fenyeget, ha nem tisztelnek minket, kérdem, hogy Ajrópa többi népe vajon békésen malmozott, babázott, vagy kötögetett, mikor kialakította európai helyét anno a világ e szegletének rendszerében? Pl. a vikingek ill. normannok, a frankok, a szászok, a ruszok, a bolgárok, vagy a gótok az első, bemutatkozó köreikben rózsaszín szívecskékkel és karácsonyi jókívánságokkal érték el, hogy respectbe vegyék őket?
süti beállítások módosítása